- Pagina principala
- Cu ce te putem ajuta?
Cu ce te putem ajuta?
Contul meu
Cum creezi un cont
Înainte de a plasa o comandă poți crea un cont de client apăsând butonul ”Contul meu” și apoi ”Creeaza cont” sau te poți înregistra folosind un cont de Google, Facebook sau Twitter. După plasarea unei comenzi poți crea un cont apăsând butonul ”Creeaza cont”, însă detaliile comenzii plasate nu vor fi păstrate în istoricul contului tău.
Cum vizualizez și administrez datele din contul de client
Din contul tău poți administra datele personale, poți schimba adresa de e-mail, adresa de livrare, poți vizualiza comenzile plasate sau produsele favorite. De asemenea, poți schimba setările contului în funcție de preferințele pe care le ai.
Review-urile mele
Accesează în contul meu secțiunea "Review-uri produse" pentru a putea să vezi review-urile scrise de tine.
Cum poti vedea si actualiza datele personale
Pentru a vedea și pentru a actualiza datele personale accesează în contul meu secțiunile Adrese și Informatii cont.
Cum poti gestiona abonarile tale
Dacă îți dorești să te abonezi sau să te dezabonezi de la newsletter o poți face din contul de client sau dând click pe link-ul de dezabonare din e-mail-ul primit.
Cum resetez parola contului
Parola contului o poți schimba solicitând să primești pe e-mail un mesaj pentru modificarea acesteia sau din contul meu la sectiunea Informatii cont.
Comenzi și livrare
Cum știi că ai plasat comanda cu succes
Poți plasa o comandă indiferent dacă ai sau nu cont pe site, ulterior vei primi un e-mail de confirmare a comenzii și un SMS de preluare a comenzii. În acest caz comanda ta a fost preluată cu succes.
Ce status are comanda ta
Ești la curent cu statusul comenzii tale prin SMS și e-mail sau accesând contul de client.
Cum pot verifica stadiul livrarii comenzilor plasate
Statusul livrării comenzii tale se poate verifica în contul tău de client sau pe site-ul curierului care livrează comanda. Atunci când comanda este livrată prin curier vei primi un mesaj SMS pe telefon cu numărul AWB al expediției.
Ce detalii poti vedea despre comenzile plasate
În contul tău de client poți vedea istoricul comenzilor plasate, poți vizualiza fiecare comandă în parte, poți urmări statusul livrării și poți comanda din nou aceleași produse cu un singur click.
Cum poti verifica istoricul comenzilor plasate
Pentru a vedea care sunt comenzile pe care le-ai plasat pe site-ul CLIMATICO intră în Contul meu, la secțiunea Comenzile mele.
Cum poti solicita schimbarea datelor de facturare
Schimbarea datelor de facturare se poate realiza doar în cursul lunii în care a fost emisă factura inițială.
Produse
Specificații și informații produse
În pagina de produs găsești prezentarea acestuia, specificațiile tehnice, documente pentru download (manual de utilizare, de întreținere, fișă tehnică etc.), review-uri și întrebări de la alți utilizatori și răspunsurile echipei CLIMATICO.
Comparator de produse
Pentru a compara două sau mai multe produse trebuie să adaugi în modulul de comparare produsele dorite, apăsând pe butonul ”Compara”.
Favorite
Poți urmări produsele care prezintă interes pentru tine adăugându-le în lista ta de produse favorite.
Informații stoc
În pagina de produs vei putea afla care este disponibilitatea acestuia. Îl vei putea găsi în una dintre variantele: Stoc magazin, Stoc furnizor, La comanda și Lipsa stoc.
Produse compatibile
Dacă ai nevoie de produse compatibile pentru produsul pe care îl achiziționezi, avem pe site o secțiune în care îți sugerăm câteva articole compatibile cu produsul pe care îl vizualizezi.
Adaugare review produs
Pentru a adăuga un review unui produs intră pe pagina dedicată acestuia și coboară pe pagină până la secțiunea Review-uri.
Plăți și finanțare
Metode de plată
Poți plăti produsele pe care le achiziționezi prin plată cu cardul on-line, numerar la livrare, card la livrare (în anumite zone), ordin de plată sau prin finanțarea de la unul dintre partenerii noștri.
Modalități de finanțare
Ai la dispoziție metode de finanțare pentru a putea achiziționa oricând produsele de care ai nevoie: Creditul 100% online de la TBI Bank și Creditul Expresso Verde de la BRD.
Soluționare probleme de plată
Deși site-ul nostru are implementat un sistem sigur pentru plățile online, pot apărea probleme, acestea conducând la mesajul de plata eșuată.
Carduri cadou și vouchere
Produsele comandate pot fi achitate parțial sau integral prin carduri cadou sau vouchere. Acestea pot fi achiziționate de pe site sau pot fi primite în cadrul diverselor campanii organizate sau promovate de CLIMATICO.
Plata cu cardul online
Poți plăti comanda plasata online cu cardul, în condiții de maximă siguranță. Astfel vei fi scutit de taxa de ramburs și eviți și manipularea de numerar.
Servicii
Servicii aparate de aer condiționat
CLIMATICO instalează echipamente de aer condiționat prin echipele proprii și prin parteneri autorizați în orașele în care nu avem reprezentanțe. Serviciul de instalare se poate realiza doar pentru aparatele noi.
Servicii pompe de caldură
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Servicii centrale termice
CLIMATICO instalează centrale termice murale, pe combustibil gazos prin echipele proprii și prin parteneri autorizați în orașele în care nu avem reprezentanțe. Serviciul de instalare se poate realiza doar pentru produsele noi.
Servicii boilere
CLIMATICO instalează boilere electrice, prin echipele proprii și prin parteneri autorizați în orașele în care nu avem reprezentanțe. Serviciul de instalare se poate realiza doar pentru produsele noi.
Eco CLIMATICO
Eco CLIMATICO este campania prin care susținem reciclarea echipamentelor de aer condiționat, ajutând astfel la gestionarea responsabilă a acestui tip de deșeuri și închiderea corectă a ciclului de viață a acestui tip de produse.
Ce faci daca serviciul nu a fost executat corespunzator
În situația în care serviciul pe care l-au executat echipele noastre tehnice sau ale partenerilor noștri nu au fost executate corespunzător, te rugăm să ne trimiți câteva informații importante.
Garanții și service
Perioada standard de garantie a produselor
Garanția standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achiziției.
Garantie Plus
Garanția Plus oferită de CLIMATICO asigură extinderea perioadei de acoperire a garanției cu 1 sau 2 ani peste perioada de garanție standard, oferită de producători. Garanția Plus se poate achiziționa contra cost, doar pentru produsele care au această opțiune disponibilă.
Garantia produselor
Toate produsele comercializate beneficiază de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
Ce faci daca ai pierdut certificatul de garantie
Dacă ai pierdut certificatul de garanție, în funcție de producător se va putea genera un certificat de garanție duplicat fără costuri suplimentare sau se va putea genera un certificat de garanție nou contra unui tarif.În situația în care discutăm despre...
În ce conditii un produs iese din garantie
Un produs iese din garanție la finalul perioadei de garanție, ori înainte de acest termen dacă a fost exploatat necorespunzător sau au intervenit asupra sa factori externi care i-au afectat funcționarea.
Termenul de reparație al unui produs
Termenul este valabil pentru produsele care se află în perioada de garanție și care au fost achiziționate de persoane fizice.