3 Pași - Comanda ta este trimisă. Simplu și rapid!
PASUL 1 - Alege produsul
Folosind meniul pricipal, navighează prin categoriile de produse. Odată ce ai găsit un produs care se potrivește așteptărilor tale, apasă pe butonul ADAUGĂ ÎN COȘ.
Dacă produsul are disponibile opțiuni, cum ar fi montajul, extragaranția sau accesorii, înainte de a îl adăuga în coș vei putea să alegi dintre variantele disponibile.
PASUL 2 - Mergi spre finalizarea comenzii
Dacă este singurul produs pe care îl dorești, atunci poți merge spre FINALIZAREA COMENZII.
Dacă mai dorești și alte produse, atunci poți repeta PASUL 1.
PASUL 3 - Informațiile necesare procesării comenzii
Pentru a finaliza plasarea comenzii este nevoie să introduci datele de facturare, metoda de livrare și să alegi modul în care vei plăti. Vei avea afișat un centralizator cu toate datele introduse pentru a verifica cu ușurință corectitudinea acestora.
După ce introduci toate datele necesare apasă PLASEAZĂ COMANDA.
Datele de facturare
Acum va trebui să introduci datele pe care urmează să se livreze și factureze comanda, dacă comanda urmează să fie facturata pe o companie trebuie să alegi varianta Persoană Juridică.
Dacă datele de livrare diferă de cele de facturare atunci va trebui să completezi și informațiile din campul ADRESA DE FACTURARE.
Modalități livrare
Alege varianta prin care dorești să intri în posesia produsului.
În situația în care alegi recepționarea comenzii la adresa ta, ia în considerare că acest lucru va putea genera costuri pentru transportul produselor. Costurile transportului vor fi calculate automat de program și le va afișa în secțiunea cu informații centralizate: Detalii comandă.
Modalitate de plată
Alege acum modalitatea prin care vei face plata.
Dacă vrei să vezi informații privind metodele de plată apasă aici.
Detaliile comenzii
Acum poți verifica toate datele introduse și dacă sunt corecte apasă butonul PLASARE COMANDĂ, dar nu înainte de a citi și agrea Termenii, Condițiile și Politica de Confidențialitate.
Comanda ta a fost trimisă
Comanda ta a fost trimisă cu succes, urmând să fi notificat în cel mai scurt timp prin e-mail cu datele comenzii. Noi te vom ține la curent cu evoluția ei prin e-mail și SMS.
Dacă ai comandat unul dintre serviciile oferite de CLIMATICO, atunci te vom contacta telefonic pentru a stabili de comun acord programarea lucrării.
Dacă informațiile oferite nu sunt suficiente ne poți contacta, iar noi îți vom oferi toate informațiile de care ai nevoie. Poți accesa pagina de contact apăsând aici.